четвъртък, 13 декември 2012 г.

Майли Сайръс порасна бързо, моля, стига сте се шокирали

Обзалагаме се, че за Майли Сайръс не е нищо ново да е облечена с къс черен потник,
както видяхме на снимките от концерта на израелския диджей Borgore, но според някои
нейното облекло е "шокиращо". Наистина? Тя се фука с новия си секси имидж, но за поп
звезда - човек, който ще пее тази седмица на VH1 Divas, между другото - това едва ли се
брои като спортна екипировка.

Хората все още някакси са изненадани, че 20-годишната звезда е пораснала и вече не
е Дисни звезда, а сега направиха цяла история от това как Майли е пораснала толкова
много, но да, тя наистина е пораснала, щом вече може да гласува на изборите.

Да, разбира се, когато тя позира полугола за Vanity Fair на 15-годишна възраст, това
беше малко шокиращо. Тя беше в края на краищата непълнолетна и все още Дисни
звезда. Но това беше преди цели четири години и половина, човече.

През 2009г. хората говориха за Майли, когато тя танцуваше като стриптизьорка на
пилон на наградите Teen Choice по време на изпълнението на "Party in the U.S.A".
Моля ви се, тя е напълно облечена и пее за Холивудските позьорки.
На следващата година, хората отново бяха шокирани, когато тя пусна видеоклипа към
"Can't Be Tamed", където Майли е в клетка и прави секси движения с мъжки и женски
танцьори. Запитана дали тя е направила видеото, за да прекъсне всякаква връзка с
Хана Монтана, тя сподели пред MTV News: "Аз мисля, че определено има промяна
в мен, вече не съм тази, като която ме познаваха хората, но не се опитвам да не
бъда себе си. Осветлението е различно, уредите са различни, но това, което
виждате, съм аз, когато бях на 11 години и играх ролята на Хана Монтана".

Сега, две години по-късно, Майли е на път да се омъжи, има съвсем нов стил,
записва четвъртия си студиен албум и осиновява различно куче всяка седмица
(точно това, което ние ще правим с парите си!). Тя все още е хулена, че показва
секси излъчване на сцената. Спрете да я мислите за малко момиче, Америка!

А ние сме готови да видим да бъде секси на VH1 Divas тази неделя в 9PM ET.

Няма коментари:

Публикуване на коментар