петък, 30 ноември 2012 г.

Майли не би могла да живее с момичета

Майли Сайръс не би могла да живее в къща, пълна с момичета.

Изпълнителката на "The Climb" никога не е имала възможността да отиде в колеж,
тъй като започва своята невероятна кариера преди да завърши гимназията, но тя
не е сигурна дали като другите ще има еманципиран начин на живот.

Тя сподели пред Британското списание OK!: "Аз определено не съжалявам, че не
съм била в женска група (официална социалната група на момичетата в колежа).
Не мога да живея в къща, пълна с момичета. Аз ще ги удуша в съня си".

20-годишната актриса, която е сгодена за актьора Лиам Хемсуърт, също така разкри,
че се чувства като друг човек, откакто подстрига косата си и се боядиса в русо.

Тя каза: "Имам чувството, че хората имат по-добро разбиране на това, което съм.
Чувствах се толкова загубена с дълга коса, защото постоянно се притеснявах за нея".

"Имам чувството, че мога да бъда по-небрежна, чувствам се по-чиста, по-модерна.
Косата ми беше фалшива така или иначе, така че ако не бях я отрязала, трябваше
все някога да я сваля. Сега, когато видя стара моя снимка, ми се искаше някой
да ми беше казал, че екстеншъните не са сладки. Мразя ги и просто чувствам,
че външния ми вид не е това, което е сега така или иначе".

Няма коментари:

Публикуване на коментар